Využijte jedinečnou akci 2+1 Zdarma!

FAQ

Lze vytvořenou objednávku upravit, například do ní něco přidat či odebrat?

Po domluvě s naším personálem (email nebo chat) vám rádi objednávku upravíme. 

 

Je možné vrátit nebo vyměnit zboží?

Pokud vám produkt nesedí a nebo ho chcete vyměnit za něco jiného, zašlete nám zboží zpět i s vyplněným formulářem pro vrácení zboží na adresu uvedenou ve formuláři.

 

Lze zboží z internetového obchodu vyměnit za něco jiného?

Bohužel zboží zakoupené v e-shopu BODYMO.cz nelze na prodejně vyměnit za jiné zboží, a to ani v případě, že se jedná pouze o výměnu velikosti. Bohužel nám to neumožňují technologie a oddělený sklad.

 

Kdy mi přijdou peníze za vrácené zboží?

Po obdržení vráceného zboží k nám na adresu vám zašleme potvrzovací email o převzetí zásilky a následně peníze vám budou vráceny do 14 pracovních dnů. Upozorňujeme, že nemůžete vracet nošené věci, jakkoliv porušené a neúplné zboží, tím je myšleno, že produkt musí mít originální zabalení vč originálně přidělané visačky.

 

Jaký je časový rámec dodání?

Standardní doba dodání je 3-5 pracovní dny pokud není zboží na předobjednávku. V době Vánoc, výprodejů, Black Friday se ovšem potýkáme s velkým návalem objednávek, proto se může doručení prodloužit. 

 

Je možné sledovat stav objednávky?

Při vyřízení vaší objednávky vám od nás odejde email i s trasovacím číslem vašeho balíčku, který bude možný sledovat jen co si dopravní společnost váš balíček zaeviduje u sebe v systému.

 

Jaké jsou platby možné?

Platba převodem, ApplePay, platební bránou, dobírka

 

Máte všechny velikosti všech produktů skladem?

Ano, buď na našem skladu v ČR a nebo na centrálním mimo ČR, kdy doručení běžně k nám trvá 3 pracovní dny.

 

Je možné získat radu ohledně výběru produktů?

Můžete nám napsat na email info@bodymo.cz anebo přímo na eshopu pod produkt položte svůj dotaz, také nám můžete zavolat na číslo 727 853 140

 

Máte možnost osobního odběru?

Ostrava – obchod NEBBIA – Forum Nová Karolína

Prodejna slouží pouze jako výdejní místo.

 

Mohu vrátit spodní prádlo nebo plavky zakoupené online?

V případě sortimentu intimního charakteru, jakým jsou např. plavky, zboží nesmí být nikterak užíváno. Musí být dodrženy základní hygienické předpoklady vyzkoušení – zkoušet přes spodní prádlo nebo použít např. přibalené ochranné folie (v případě plavek). Nebudou-li dodrženy stanovené hygienické podmínky, nebude možné zboží pro svůj charakter vrátit (na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele, v případě smluv uzavřených na dálku)


Jak mohu v internetovém obchodě uplatnit dárkový poukaz?

Při dokončení objednávky je v nákupním košíku pole na slevový kód anebo právě na dárkový poukaz, vypište ho do tohoto pole. 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz