Reklamace zboží

Potřebujete zboží reklamovat?

Stáhněte si jednoduchý Reklamační formulář BODYMO, který slouží k reklamování zboží, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím jej odešlete na adresu:

Nebbia – Galerie Harfa
Českomoravská 2420/15a
190 00 Praha 9

Reklamované zboží nám pošlete řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.

Vaši zásilku můžete také reklamovat, vrátit nebo donést na výměnu do kamenné prodejny Nebbia v Galerii Harfa Praha.

Vaši zásilku zpracuje naše reklamační oddělení a jakmile bude požadavek vyřízen, uvědomíme Vás emailem nebo SMS.

Peníze za vrácené zboží, Vám budou poslány na účet BEZ poštovného.

Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanoveným výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale budeme se snažit vše maximálně urychlit.

Stáhněte si Reklamační formulář BODYMO ZDE

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz