Reklamace zboží
Potřebujete zboží reklamovat?
Stáhněte si jednoduchý Reklamační formulář BODYMO, který slouží k reklamování zboží, přiložte kopii daňového dokladu (faktury) a spolu se zbožím jej odešlete na adresu:
Nebbia – Galerie Harfa
Českomoravská 2420/15a
190 00 Praha 9
Reklamované zboží nám pošlete řádně zabalené, aby nedošlo k poškození při přepravě. Balíček neposílejte na dobírku. Taková zásilka nebude převzata.
Vaši zásilku můžete také reklamovat, vrátit nebo donést na výměnu do kamenné prodejny Nebbia v Galerii Harfa Praha.
Vaši zásilku zpracuje naše reklamační oddělení a jakmile bude požadavek vyřízen, uvědomíme Vás emailem nebo SMS.
Peníze za vrácené zboží, Vám budou poslány na účet BEZ poštovného.
Záruční lhůta je zákonem stanovena na 24 měsíců, u našeho zboží slouží daňový doklad (faktura) zároveň jako záruční list. Reklamace se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamaci budeme posuzovat v souladu s pokyny stanoveným výrobcem zboží nebo jeho zástupcem. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní, ale budeme se snažit vše maximálně urychlit.
Stáhněte si Reklamační formulář BODYMO ZDE